2012

Det finns stunder då man verkligen att det ska vara nyårsafton och det är så jag känner just nu. Jag vill redan att 2010 ska vara här så att jag kan få läsa massor av böcker som verkar lovande.


Jag vet inte än om jag ska läsa Aldrig släppa taget på engelska eller svenska, då jag har längtat till att läsa den ett tag. Jag hoppas att Tro,Hopp och kärlek är mycket bättre än den första boken. Lisa Bjärbos debut var jätte bra, så jag hoppas att hennes andra bok är bra/bättre. Eld,Eld, längtar som sjutton till den. Tabula Rasa Hotels, verkar vara läskig och bra. Matchad, jag har läst många dåliga recensioner på den och är inte så säker på om jag kommer läsa den. Det får väl ödet bestämma.

Övrigt;

Notis: Har bara läst halva boken. Men har läsa andra boken Shoo Leen. Men får bli att läsa om Shoo Bree.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0