My meeting with Professor Green ..

Upptäcke en fantastisk rappare denna mrogon, när jag kollade på The voice. Med där var det Professor Green, tyckte först att han var söt, visste inte varför han var där fören det stod på skärmen att han är en rappare, och så snackar de fyra med varandra, efter en stund visas hans första singel, :

Det som jag hörde när de fyra pratade var att Green, (vet dock inte hans riktiga namn än, ska ta reda på det) hade en jätte dålig relation emd sin pappa och att hans första singel jsut handlar om denna dåliga relation med hans pappa, och förstår när jag lyssnade på låten att hans barndom, var inget kul. De pratade även om att han hade blev slagen med en trasig flaska, vilket han numera har ett ärr på halsen. Så synd, han har gått igenom rätt mycket..

Professor Green on The Voice:

 


Kommentarer
Postat av: FLYING LIONS

sv: Såklart jag har läst böckerna! ;) Tre vändor, och första har jag läst fyra gånger, och det är bara på drygt ett år! :D Jag är verkligen sjukt pepp på filmen!

2011-11-14 @ 20:45:03
URL: http://flyinglions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0