If I could blog everyday..

Disaster - JoJo


Jag är sämst på att blogga, I know. Men det gör mig inget, för jag orkar inte ursäkta mig. Alltså det har varit en krävande vecka, plugg och plugg. Men nästa vecka kommer det vara en chill-vecka, så jag hoppas att jag kommer blogga något under veckan då. Om jag hade en smartphone, skulle allt underlätta för mig, speciellt när det gäller bloggen. Men jag tänker satsa på NaNoWriMo 2011 (en skrivartävling), it sounds awesome, då jag verkligen vill skriva något fint och långt eftersom det var så länge sedan jag skrev någon berättelse. Men ska dra och shoppa lite badkläder om en timme.
See ya.

Kommentarer
Postat av: Lucy

Svar: Man måste inte skriva på engelska, och den pågår under november månad :)

2011-10-22 @ 13:51:05
URL: http://bokrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0