Just focus, and then you'll see why..



Tänk er tanken att åka till London med sin klass i slutet av nian, just imagine how fun it would be.
Det är i stort sett det enda jag tänker på  för tillfället.
Gossh, längtar redan till nian.
Jag ska kämpa så mycket jag kan.
Om jag inte får åka i nian, åker jag ändå.
För det är något man inte kommer glömma.
Har gått med min kära klass i 9 år, shit.
Att få åka utomlands med mina barndomskompisar är rena friden.
Jag har gått igenom så mycket med min klass.
Svet,tårar,glädje,kärlek, motgångar och framgångar.
Jag svär att jag kommer gråta den sista dagen i nian.
Oh, vilken glädje och sorg jag kommer känna mig.
Och efter grundskolan börjar vuxen-livet, scary.
Jag ska försöka gå någon sorts inriktning genom
musik, Naturkunskap och Litteratur.
Det är en av mina mål just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0