As hard as you try,no, I Will never be knocked Down.

Adele, måste vara den mest talangfuulla sångaren just nu. Hon är helt enkelt bäst, en ny idol. Hon är från UK, vilket Jessie J också gör, oh vad jag gillar UK, de har massor med talangfulla människor.

 

I've done nothing today. Jag har bara åkt till Kista och åt lunch där med mina systrar och så köpte jag ett bälte på H&M, ett måste för mig. Sedan så har jag pluggat lite grann. Men som sagt nu ska jag kolla på ''The Lying Game'' eller ''90210'', oh vilka underbara serier de är. ''The Lying Game'' måste ni titta på, ett måste!

 

''Next time, I'll be braver, I'll be my own savior.

 


Kommentarer
Postat av: Evelin o Malin

Hejsan :) kika gärna in på vår blogg också :D

2011-09-04 @ 21:19:34
URL: http://evemalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0