But from now I'm refusing to ever give up.

Ohh, jag älskar henne så mycket. ♥

Lighters - Eminem Ft. Bruno Mars & Royce Da 5'9

Man kan väl säga att jag inte haft en bra dag. Så måste det gå ibland, man kan inte alltid ha bra dagar. Musik, är något som lugnar mig ständigt när jag är arg eller helt enkelt ledsen.

Ohh, vad jag älskar min syster. Hon ger mig ständigt tips om vad jag sak göra och vad jag kan förbättra. Det är så att idag pratade ut med henne, om en sak som hade hänt mig idag. och Belive me, familjen finns alltid där för dig, ovasett vad.

Men nu tänker jag kila iväg från datorn, om jag lyckas och plugga lite matte.

Jag kommer att få tandställning imorgon. Pirrigt värre.

 


Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Ååh, älskar din musiksmak återigen! :) och den där låten är så jäkla bra!



sv: tusen tack, kram!

2011-09-09 @ 17:56:25
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0