They try to change me , but they realize they can't ..

Här sitter jag och lyssnar på god OneRepublic, ett underbart band. Kan lyssna på deras låtar i timmar. Läser i en awesome bok, som Den vita katten av Holly Black, en bok som jag gillar än så länge. Har bara läst över halva boken.

Eftersom jag tidigare skrev om Onrepublic måste jag bara lägga ut en låt som handlar om Harry Potter.

Marching on - Onerepublic

Imorgon, efter skolan kommer det bli en filmdag för mig. Ska kolla på, The secret Circle, the new season of The Vampire Diaries och nästa vecka ska jag kolla på Revenge och The New Girl. Jag gillar inte svensk tv längre, orkar knappast titta på tv-längre så är tacksam för att jag ens har internet.

Juste, har skolfoto imorgon. Ska bli kul, ska ta på mig det jag verkligen gillar och är bekväm med, samt en snygg frisyr.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0