Watching the day turns to night.

Har en sån där stund då jag bara vill blogga om att allt möjligt och att hitta läckra bilder på Weheartit. Om ni inte har besökt den sajten, borde ni göra det, för är awesome. Men om man är en flitig bloggläsare har man antagligen hört talas om Weheartit. I alla fall, så är det halv ett på natten och jag är fortfarande inne. David Guetta har väckt mig från min sömn med sitt nya album, den är typ awesome, tusen gånger om, älskar hans beat, slår alla andras och alla dessa artister han sjunger med, oh yeah. Några favoriter från hans nya album '' Nothing but the beat'' är Without U, Nothing Really Matters, I can only Imagine, Dreams. Jag gillar också Repeat bara för att Jessie J är med, låten i sig är rätt tråkig om man jämför med de andra låtarna i hans album.

En låt som jag nynnar till non-stop,

''Vamos a la plya

A mi me gusta bailar

El ritmo de la noche

Sounds of fiesta''

 

Ajja, Godnatt - Or not.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0